Banaani-pirni kohupiimakook

Mul on kuidagi saanud traditsiooniks, et uut nädalat alustan küpsetamisega ja nädala algul peab ikka valmima mõni koogike. Ja just sellise retseptiga kook on valminud juba teist korda selle kuu jooksul minu köögis. Nii öelda laisa perenaise kook ehk kasutades tordipulbrit. Eks olen eelnevaltki selle sama pulbripõhjaga koogiretsepti üles andnud (5-e koostisosa õunakook). Aga jah minu kiire-lihtsalt-maitsvalt retspetike, siis taas selline. Üks perekonnatuttav kutsub seda kooki “köhakoogiks”, kuna peal olev purumass liige suure ampsamise korral võib kurku minna ja kergelt köhima ajada.🙂 Antud retsept ja pildil olev kook valmis kasutades pirne aga eile mõnusa magusa koogilõhnaga valminud koogis olid hoopis õunad ja maitses samamoodi hästi. 

Banaani-pirnikook

1 pakk Juubeli tordipulbrit

2 banaani

2 küpset pirni (või õuna)

400 gr paki kohupiima vaniljekohupiima

3 muna

200 gr hapukoort

50 gr võid

Banaani-pirnikook

Sega kausis kokku kohupiim, munad ja hapukoor. Pese pirn, koori ja riivi jämeda riiviga. Sega kohupiima segu hulka. Viiluta banaanid.

Puista 3/4 tordipulbri purust küpsetuspaberiga kaetud koogivormi põhja (igati sobiv vorm on näiteks lasanjevorm). Vala peale kohupiimasegu. Laota peale banaaniviilud. Kõige peale raputa laiali viimane osa tordipulbrisegust. Laota kõige peale jaotatuna väikesed või tükikesed. Küpseta 180°C juures 20-25 minutit.

7 Comments Add yours

  1. Anonüümne ütleb:

    Tere! Mis mõõtudega koogivormi (lasanje) kasutada?

    1. Kui ma ei eksi, siis mõõdud on minu vormil 18x25cm.

      1. Ja eksisingi, õige koogivormi mõõt on 25×35 aga olen teinud ka 26 cm lahtikäiva vormiga.

  2. Anonüümne ütleb:

    Ma ei saanud aru, et kuhu see 50gr võid kulub?

    1. Laota kõige peale jaotatuna väikesed või tükikesed.

  3. ellika ütleb:

    kas lihtsalt otse pakist puru või teen pulbriga puru

    1. Otse pakist valad esialgu natuke üle poole paki vormi põhja. Seejärel paneb peale kohupiima ja banaanid ning kõige peale raputad taas otse pakist juubelitordipulbri.
      Eraldi kuskil tordipulbri massi segada millegiga ei ole vaja.

Jaga oma mõtteid

