Käsitöönurgake_Jõulukalendrid

IMGP4859_2

Ma ei tea, mis teema mul see aasta jõuludega on, aga juba oktoobrist saati valdab mind jõuluootus. Pean tunnistama, et ma olen üks nendest inimestest, kellele see püha meeletult meeldib. On neid, kellele jõulud ei meeldi, kommertslikuks aetud pühad, juba oktoobri alguses tüütavad kõik kauplused jõulutavaariga jne. Jah täitsa nõus sellega aga siiski iga aasta novembris valdab, mind juba jõuluootus. Eks, siin mängib rolli ka minu puhul pidev planeerimisvajadus, mis jõulude ajal saab eriti suure hoo sisse – kingituste list, jõuluõhtu suure söömaaja list, päkapikusussi list, erinevate jõulupidude planeerimine ja osalemine. Jehuuu🙂 No ja tulles nüüd selle päkapikulisti juurde, siis sel aastal valdas mind selles osas eriti suur tegutsemistuhin. Nagu kiuste jäid mulle igalt poolt internetist, pintrest’ist ja tagatipuks ka ajakirjadest silma isetehtud jõulukalendrid. Ja vaatasin, mis ma vaatasin, tuli otsus, et see aasta teen ma ka ise jõulukalendri. Ja kohe nii teen, et enamusele sõpradele teen. Nimekiri oli pikk, senikaua kuni tuli minna poodi kõike vajalikku tavaari ostma. Peale mida nimekiri lühenes, et teen ühe koju, sellise riputatava, ja teise, siis nii öelda esimese testversioonina valmis sõbrannale, ja pärast olen tubli ja usin ja teen neid testversioone veel, et ikka kõigile sõbrannadele saata. Ütleme nii, et vähemalt olin ma tubli ja usin mõtlema nii, sest reaalselt ajaliselt ja lõpuks ka tahtest jäi puudu, et vorpida kokku ligi 10 jõulukalendrit. Hinge jäi vaid lootus, et kõik need, kes mul esialgu listis olid, teavad ka ilma jõulukalendrita, et nad ühed kuramuse head sõbrad. PS! Küll ma teieni ka jõuan🙂

Anyhow sellised nad, siis välja kukkusid. 

IMGP4870_6IMGP4862_1

Meil kodus ripub seina peal just selline, mille valmimiseks kulus täpselt üks keemilisest puhastusest saadud traadist riidepuu, natuke paela, natuke veel paela, võileiva kotikesed, ilusat kleeplinti, liimi, komme-šokolaade ja muidugi tegemisrõõmu. 

IMGP4866_5

Ja nüüd tean, et päkapikud on jõudnud kohale ka ühte teise koju, kus ilutseb kuskil kapi peal just selline kalendri versioon, mille valmistamiseks kulus täpselt üks plastmassist korvike, natuke paela, võileiva kotikesed, ilusat kleeplinti, liimi, komme-šokolaade ja taaskord tegemisrõõmu. 

IMGP4864_3

Usun, et mõlema kalendri puhul jagub ka avamisrõõmu, vähemalt meie kodus küll, kus üks nelja aastane tegelinski iga päev otsib õige numbriga kotikest, mida avada tohib. 

Ilusat jõuluaja ootust kõigile ja ärgem unustagem, et päkapikud piiluvad.

IMGP4874_7

Jaga oma mõtteid

