KRÕBEDAD KÜPSISED VALGE ŠOKOLAADI, APELSINI JA JÕHVIKATEGA

Küpsisevahetus 2013 seekord, siis edukalt läbitud (ma vähemalt loodan küll, et kõigile maitsesid ja kõigile ilusti tervelt kõik kohale jõudsid). Küpsisevahetus on selline tore iga-aastane toidublogijate vaheline aktsioon, kus siis toidublogijad omavahel saadavad teineteisele pakikesi omatehtud küpsistega. Eelmisel aastal jäin ma täpselt-täpselt hiljaks enda registreerimisega küpsisevahetusele, kuid sel aastal sai varakult ja ilusti see asi ära tehtud ning niimoodi ma nüüd siin seda postitust kriblamas olengi.

Minu köögist rändasid posti teel kolmele teisele blogijale sellised krõbedad küpsised valge šokolaadi, apelsini ja jõhvikatega. Muidugi erinevaid küpsise valikuid on nii palju, üks idee isuäratavam kui teine, kuid parim ja katsetamistväärt tundusid need küpsised. Siinkohal pean muidugi vabandama minu küpsiste saajate ees, et ma need küpsised niivõrd vara postitasin, kuid erinevate tegevuste kokkulangemisel ja esialgsete ajaliste plaanide muutumisel, olin sunnitud need küpsised siis postitama kui need said posti pandud.

No ja muidugi sain ka mina kolm erinevat pakki küpsistega.Millistega, seda vaata juba altpoolt, sest kõigepealt kohustuslikult minu enda küpsiste retsept.

Krõbedad küpsised valge šokolaadi, apelsini ja jõhvikatega 5-1

Kogus: umbes 16 küpsist

125 gr toasooja võid

80 gr suhkrut

1 apelsini riivitud koor

1 munakollane

150 gr nisujahu

50 gr valget šokolaadi

50 gr kuivatatud jõhvikaid

Krõbedad küpsised valge šokolaadi, apelsini ja jõhvikatega 2-2

Eelkuumuta ahi 170°C-ni. Vahusta miksriga omavahel toasoe või ja suhkur, kuni segu on ühtlane ja kreemine. Mikserda sisse riivitud apelsini koor ja munakollane. Lisa segu sisse pool jahu kogusest ning tükeldatud valge šokolaad ja jõhvikad (ka jõhvikad võid peenemaks tükeldada). Sega segu kahvliga läbi ning lõpuks sega juurde ülejäänud jahu kogus. Sega kuni segu on ühtlane nii, et ainukesed tükid, mis veel taignas on, on šokolaadi ja jõhvika tükid.

Veereta käte vahel taignast umbes golfipalli suurused pallid, pane küpsetuspaberiga kaetud ahjuplaadile ning suru lamedaks. Küpseta 170°C juures 5-7 minutit (kuni küpsised on äärtest kergelt pruunid). Lase jahtuda ning kaunista sulatatud šokolaadiga.

Siin, siis aga need, mis minuni posti teel jõudsid. Ühtete küpsiste meisterdajat tean ma öelda paki peal olnud info järgi, kuid teised kaks on mulle senini saladuseks ehk nüüd blogidesse ilmuvad postitused valgustavad mind ning valgustavad ka selles osas, et mis küpsistega täpsemalt tegu oli.

Esimene pakk, mis minuni jõudis oli ingveriküpsisetaga, suhkruvabad ning rohke mandli sisaldusega. Kes saatis, ei teagi aga ehk millagi ikka selgub :) 

IMGP1930-1

Teine pakk oli selliste küpsistega. Ma täpse küpsiste nime jään hetkel võlgu, kuna seda täpsustatud polnud, kuid paki peal olnud saatja andmete järgi võin öelda, et saatjaks oli toidublogi Sööme silmadega 

Dagris Punder - Sööme silmadega 5-1

Ning kolmas pakk krõbistamist oli selline, kuid siinkohal pean võlgu jääma nii küpsise nime kui saatja, sest seda ei ole mul veel au välja olnud nuhkida.

IMGP2009-1

Aitäh kõigile. Olid väga maitsvad küpsisehetked🙂

4 Comments Add yours

  1. kirsiku ütleb:

    Ja esimese küpsisepaki autor oli http://toidupeegeldused.wordpress.com/page/2/🙂

  2. kirsiku ütleb:

    Ja välja on ka nuhitud kolmanda paki küpsise autor – http://olgainkitchen.blogspot.com/2013/12/kupsisevahetus-2013.html

Jaga oma mõtteid

