Leivaretseptid

Võin ka nüüd siis öelda, et minu retseptid on näinud trükivalgust. Ja kõige parem asja juures on see, et mulle endalegi tuli see üllatusena. 

Aga kes siis ikka koera saba liputab, kui mitte koer ise🙂 Nii, et eks ma siis upitan artiklit endast natuke ka siin🙂

Nimelt paar nädalat tagasi, täpsemalt siis 18. oktoober 2013, ilmus Linnalehes toidu rubriigi all artikkel minust, Kirsiku retseptiriiuli blogist ja minu retseptid leivast leivanädala raames. Aga kõige sellest sain ma ise, siis teada alles täna. No tegelikult retsepte koostades ma teadsin, et mingi hetk need avaldatakse aga, et need nüüd antud kuupäeval Linnalehes ilmusid oli ka mulle üllatus, väga tore üllatus. Vaeva sai nähtud, retseptid koostatud ja pildistatud, nii et asi oli seda väärt. 

18.10.2013

Kes aga lehest lugesid, siis neile oli pakkuda kolm erinevat leivaretsepti: leivalasanje, leivakotletid ja soe suituskala-munasalat rukkileival. Need, kes seda nüüd aga siit blogist loevad, siis teile on mul hetkel pakkuda vaid leivalasanje retsept, teised retseptid, siis peatselt. 

Samuti oli, siis ka väike jutuke minust ja tegemistest toidublogijana. 

18.10.2013

Jaga oma mõtteid

